Hemen bir telaş aldı yine her zamanki gibi. Hemen evin her yeri elden geçirilip ne yemek pişirsem acaba telaşı başlar her zaman.
Panik bizde var tabi. Ne pişirsem, bu kadarla doyarlar mı?...
Böyle paniklemelere gerek yok aslında ama kontrolümüzün dışında telaşlanmalar maalesef yaşıyoruz. Aslında ben kendimi bu konuda son yılımda bayağı aştım. Panik yaşamıyorum artık. Beni gerecek o eski içsel dürtüler bayağı törpülendi. Hamdolsun.
FM li olan hanımların her misafir öncesi evlerin de böyle misafir telaşesi, paniği olursa şaşırmayın. Onlar için bu gayet normal..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder